زن شب نمیاد خونه،شوهرش میپرسه کجا بودی؟میگه خونه دوستم!مرد به ده تا از دوستاش زنگ میزنه همشون انکار میکنند و حتی گردن نمیگیرن!
اما مرد شب نمیاد خونه زنش میپرسه کجا بودی؟میگه خونه دوستم،زن به هشت تا از دوستاش زنگ میزنه همشون تایید میکنند و دوتای دیگه تاکید میکنند که الان پیش ماست اما به هزار دلیل نمیتونه حرف بزنه!
 
 

 

 

   
جراتشو داری اینجا بخوابی ؟
   
 
 
 
 
سریال ساختن تو هر قسمتش یا یکی فلج میشه، یا کور میشه، یا ماشین میزنه با کاردک از رو آسفالت جمعش میکنن، یا صاعقه میزنه از وسط دو نیم میشه ... بعد اسمشو گذاشتن: "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" !!!
خو لامصب شاید واسه خودت اتفاق بیفته، شاید واسه عمت اتفاق بیفته، شاید واسه ننت اتفاق بیفته 
:| straight face
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
صب از خونه زدم بیرون؛دیدم گوشیم نیست
از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره
پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن
میگم: بله؟
میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن /:) raised eyebrows
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
در زندگی یک مرد ۲ روز ارزش دارد :
روزی که با زنی آشنا میشود و روزی که او را به خاک می سپارد.

ويکتور هوگو
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
اصلا همون موقع که معلم اول ابتداییمون اومد گفت :
دستگاه فتوکپی خرابه برگه از دفترتون بکنید ...
باید قید این سیستم آموزشی رو میزدم و میرفتم خارج :| straight face !!
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
                     
حرف زدن با كسى كه منطق حاليش نيست مثه اينه كه بخواى رو چرتكه ويندوز نصب كنى :|
                    
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
  
سال دوم دانشگاه توی یه روز زمستونی که خیلی هم برف اومده بود شیطنتمون گل کرد.اون روز هم استادمون نیومده بود.به چند تا از بچه ها گفتم گوله برفی درست کنید ببریم سر کلاس، اول من می دوم میرم پشت تیربون قایم میشم ، بعدش شما بیاین به بهونه اینکه می خواین منو بزنین هر چی گوله برف دارین بزنین تو سر دخترایی که نشستن منتظر استاد.
خلاصه نقشه رو یکی دو بار مرور کردیم و گوله برفا آماده شد و منم با سرعت دویدم طرف کلاس ، بچه ها هم با سه چهار قدم فاصله پشت سر من.
رسیدم دم کلاس ، تا درو باز کردم دیدم که استاد اومده و تازه رفته پشت تریبون می خواد حضور غیاب کنه.منم تنها کاری که تونستم بکنم این بود که روی اولین صندلی که خالی بود بشینم.
چشمتون روز بد نبینه !!!!!!!!
بچه ها ریختن تو کلاس با این ذهنیت که من پشت تریبونم هرچی گوله برف دستشون بود زدن تو سر و کله دخترا و یکیشونم که مثلا می خواست یه حالی هم به من بده سه چهار تا گوله حواله تریبون کلاس کرد اما ای دل غافل که به جای من استاد جان گوله برفی ها رو نوش جان کردند.
صحنه جالبی بود!!!!! دخترا که شوکه شده بودن فقط جیغ می کشیدن ، استاد جان هم عین مجسمه خشکش زده بود و فقط نگاه می کرد.
حالا دیگه شما تصور کن استاد بعدا با ما چی کار کرد ........
   
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir


نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت11:40---14 مرداد 1391
سلام دوست عزیز،اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستید می توانید من را با عنوان بزرگترین کلبه ی عشق الی با آدرس http://kolbehye-eshgh.blogfa.com لینک نمایید سپس لینکتان را از قسمت نظرات وبلاگم برای من ارسال کنید تا با افتخار شما را لینک کنم.
موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com